Известие

Collapse
No announcement yet.

Гадно ми играят оборотите на 164 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гадно ми играят оборотите на 164 ТС

    От няколко дни на моменти колата сама се форсираше, но вчера вечерта и днес сутринта стана нетърпимо.
    На празен ход се форсира до 1500 и пада до 500 и гасне понякога. Но не е само на празед ход - например опитвам се да държа 2500 оборота и без да промяням положението на педала за гаста пада на 1500 и се форсира до 3000. Това го прави както без включена предавка , така и на скорост - което води до едно лашкане на колата (особенно на ниски предавки - първа и втора) Също така няма значение дали е загряла или студена. Какво ли може да е ? Аз ще я водя до сервиза в събота, ама ми се иска да се насоча ако на някого му се е случвало или имате предположение.
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

  • #2
    Случвало ми се е но само на място .
    При мене се оправи след почистване на датчика за температурата на инжекциона - този който е забит в главата до термостата и зачистване и пръскане с контактен спрей на буксата на дебитомера
    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

    Comment


    • #3
      Благодаря! Ще направя зачистване - дано да е от това. Аз сега като се замисля 4 години не е пипано и зачиствано нищичко (като бачка не барам) една смяна на свещи направих сега есента, макар старите да си бяха перфектни просто бяха вече на 40-50 хил км и това е което е пипано по двигателя. Надявам се с зачистването да се оправи.
      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

      Comment


      • #4
        на мен ми се беше пробил регулатора на бензина и така течеше бензин директно в двигателя през управляващия маркуч.Според мене там ти е проблема.
        Alfa164 T.S 148++ HP
        Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

        Comment


        • #5
          Ще видя и това!
          Благодаря!
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • #6
            и на мене ми с ее случвало няколко пъти седя в задръстване и изведнъж колата качва до 3000 оборота и се форсира сама като натисна педала на газта се оправя и си падат оборотите,това винаги ми се е случвало с амо в задръстване се сещам 4-5 пъти за 3 години,оборотите мърдат и от ремъците ако не са надед някой задържа или шайба блокирала и от старо масло пак играят но там мърдат по малко нагоре на долу.

            Comment


            • #7
              Странно сега като запалих да се прибирам от работа беше всичко точно - няма игране , няма нищо работи перфектно.
              Ако това ще Ви насочи!
              Иначе тази сутрин като играеха пробвах с форсиране , пробвах даже до прекъсвач и пак не става - и не е от задръстването прави го и студена и загряла. Карам си например на втора и изведнъж почва да се лашка - падат и се качват оборотите без да променям положението на педала за гаста.
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • #8
                при мен беше така от кабелите,на две от лулите съпротивленията бяха изпушили,измери с мултицет съпротивлението на всички кабели,трябва да е около 6,10 до 6,30 килоома,ако не ти покаже съпротивление сменяш!Успех!

                Comment


                • #9
                  Ще се проверява всичко-и без това довечера трябва да я закарам във Вентура. Днес ме изненада друго - падна ми педала на съединителя(омекна и е долу) скорости не мога да включвам - едвам се добрах на работа на втора - ще трябва да звъня на колегата (Глигана) да се уговорим кога може да я вдигне.
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                    Днес ме изненада друго - падна ми педала на съединителя(омекна и е долу) скорости не мога да включвам - едвам се добрах на работа на втора - ще трябва да звъня на колегата (Глигана) да се уговорим кога може да я вдигне.
                    Помпа или работно цилиндърче на съединителя най-често се сдухват с този симптом . Рядко е от маркуче или планката на педала .
                    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                    Comment


                    • #11
                      За съединителя е едно от двете които е посочил колегата,а за оборотите си провери дали колата не смуче въздух от някъде че и тогава стават такива аномалии иначе като друг вариант е или "разстроен дебитомер или слаб контакт на кабелите му.
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #12
                        За съединителя е работното цилиндърче на ск. кутия.На мен 2 пъти ми го прави този номер.
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • #13
                          Още като я купих мойта бангия ми направи тоя номер с педала смених цилиндърчето взех ма meteli или нещо такова беше марката и 2-ра година да не казвам голяма дума не е мръднало.

                          Comment


                          • #14
                            Eй аз защото се похвалих , че ми е много здрава и не ми е правила проблеми от 2007 насам и айде да ме опровергае. Странното е че оборотите се оправиха и сега работи на шест двигателя, обаче пък с друго се прояви. Сега довечера като дойде колегата с пътната помощ да ме събира ще е майтап на служебния паркинг.
                            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                            Comment


                            • #15
                              П.П> Колата я откарахме в сервиза вече! Утре ще видим за какво става на въпрос!
                              Хубавата новина е че днес като отидох тъкмо приключваха работа по моята 155-ца. Само с една кола не може - трябва да си имаш и резервна
                              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                              Comment

                              Working...
                              X